2011. február 3., csütörtök

Szeretném...

Gyermekkoromban nem tettem különbséget az évszakok között.Imádtam a nyarat, mert végre nem kellett iskolába menni. A szüleimmel minden évben elmentünk nyaralni, mindig máshova. Szerencsére ez a jó szokásuk még megvan. Bejártam már szinte egész Európát és a különféle városok kultúrái izgalmasak voltak számomra. Nagyokat sétáltunk hétvégenként ebéd után. Miközben én elnyaltam egy nagy adag fagyit anyuék kávéztak a mi kis törzshelyünkön.
Imádtam az őszt, mert azért a szívem mélyén már hiányzott az iskola. Ott találkoztam azokkal a barátaimmal akik nem laknak a környéken. Szünetekben összegyűjtöttük a fákról lehulló barna-sárga-piros-zöld színekben pompázó leveleket és abba ugráltunk. Az osztályközösség mindig is jó volt. A tanáraink is kedvesek voltak. Nem esett nehezemre a tanulás sem. 
Imádtam a telet, mert hát melyik kisgyerek nem szeret hóembert építeni, hócsatát vívni a barátaival majd egy kiadós havas játék után otthon a melegben elmesélni a szüleinek mivel ütötte el az időt. Lázas készülődéssel vártam a karácsonyt. Nálunk minden évben összeül Szent este a család. Nagy lakomákat csaptunk. Vacsora után újra és újra elmesélték a legemlékezetesebb történeteket.
Imádtam a tavaszt, mert az éledező természetet csodálva nagyokat sétáltunk a közeli parkban. Tavasszal van a szülinapom. Minden évben megünnepelhettem külön a barátaimmal is. Anyu és apu sosem fogytak ki az ötletekből a játékok terén, sőt, még ők is beálltak közénk.
Most sem állíthatom azt, hogy nem imádom az összes évszakot valamiért. Mégis van valami ami hiányzik... Tavasszal éreztem először. Eddig fel sem keltették a figyelmem sétálás közben az éledező növények között a padokon ücsörgő szerelmespárok. Mindig volt egy-egy lány aki szívesen járt volna velem, de ez engem valahogy hidegen hagyott. Fontosabbak voltak a barátaim na meg nem láttam értelmét annak, hogy járok egy lánnyal aki iránt semmit sem érzek. Idén tavasszal valami megváltozott. Én is egy padon szerettem volna ülni valakivel. Szerettem volna érezni a közelségét, büszkén sétálni vele, nyáron magammal vinni nyaralni, fagyizni, ősszel együtt kezdeni az új tanévet, télen együtt ünnepelni a karácsonyt és a következő tavasszal... vele ünnepelni a a 18. szülinapom.

Holnap lesz szeptember 1-je. Kezdődik az új, egyben utolsó tanévem a gimnáziumban. Egy új tanév... egyedül...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése